Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Ponieważ ważność mojej polisy OC w samochodzie dobiega końca postanowiłem po zapoznaniu się z ofertą konkurencji zrezygnować z ubezpieczenia w PZU. W tym celu skontaktowałem się z firmą PZU poprzez infolinię w celu zdobycia informacji w jaki sposób mogę wypowiedzieć umowę i ile dni przed końcem ważności mogę to zrobić. Wybrałem numer infolinii i czekałem na zgłoszenie operatora około 3 minut. W końcu w słuchawce usłyszałem miły, kobiecy głos. Pracownik przedstawił się i zapytał w czym może pomóc. Zadałem pytania, na które chciałem uzyskać odpowiedź. Pracownik bardzo sprawnie i szybko udzielił mi informacji, które mnie interesowały, przedstawił je w jasny i zrozumiały sposób. Kobieta, z którą rozmawiałem była uprzejma i życzliwa. Na koniec zapytała czy mam jeszcze jakieś wątpliwości, zaproponowała także inny produkt PZU nie związany z rozmową. Podsumowując: czas oczekiwania na zgłoszenie operatora mógłby być nieco krótszy, poza tym kontakt z firmą PZU oceniam jak najbardziej pozytywnie z dwóch względów - po pierwsze pracownik, z którym rozmawiałem posiadał odpowiednią wiedzę i nie było konieczne przełączanie do innych konsultantów, a odpowiedź otrzymałem bardzo szybko, po drugie pracownik był miły i uprzejmy, miał także przyjemny dla ucha głos. Naprawdę profesjonalna i sprawna obsługa klienta, polecam.