Opinia użytkownika: Halina_38
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Carrefour Expres to największy supermarket w Działdowie. Ma także świetną lokalizację. Duży parking zachęca kupujących do skorzystania z usług tego sklepu. Carrefour jest czysty, nie można mieć zastrzeżeń zarówno do czystości hali sprzedaży, jak i miejsc przed budynkiem. Nie można też narzekać na asortyment w tym sklepie. W Działdowie nie ma lepiej zaopatrzonego supermarketu. Ja mam jednak pewne uwagi, które podczas dzisiejszej wizyty w sklepie mnie zaskoczyły. Prawie w każdym dużym sklepie w większym i mniejszym mieście, także w Działdowie, obsługa stara się być bliżej ludzi. Kasjerka wita Cię słowami "dzień dobry" i uśmiecha się. Na Jej uniformie jest identyfikator z imieniem. Czujesz się prawie tak, jakbyście byli na ty. Na koniec kasjerka żegna Cię, uśmiecha się jeszcze raz i życzy miłego dnia. Tak jest prawie wszędzie.....ale nie w Carrefour w Działdowie. Dziś kasjerka nawet na mnie nie spojrzała, o uśmiechu nie było mowy, wypowiedziała tylko w powietrze sumę, jaką mam przygotować do zapłaty i właściwie to wszystko. Być może miała gorszy dzień. Nie można tego wykluczyć, ale bez względu na wszystko inne, trzeba swoją pracę szanować i nas jako kupujących także. Zdziwił mnie także brak identyfikatora u wszystkich pracowników tego sklepu, jakich dziś widziałam. Na podkreślenie zasługuje również fakt, że stojąc przy kasie w dość długiej kolejce ciągle słychać głośne "pip" przy bramce wyjściowej, które oznacza, że ktoś wychodzi z towarem, za który nie zapłacił lub z wózkiem, co także jest zabronione. W takich przypadkach powinny zostać podjęte jakieś działania. Jednak w Carrefour jest to zjawisko tak częste, że głośne "pip" już na nikim wrażenia nie robi. Nikt z obsługi się nie pojawia, a kupujący nawet się nie zatrzymują. Ogólnie supermarket Carrefour robi dobre wrażenie. Można tam swobodnie zrobić zakupy, nie jest ciasno, nie jest brudno, niskie ceny przyciągają. Jednak, żeby sklep zasłużył na miano najlepszego supermarketu w Działdowie, potrzebna jest zmiana w mentalności personelu.