Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W dniu 10.02.2010r. klient PZU wjechał w moje auto tego samego dnia udałam się do placówki by zgłosić szkodę. Szybko trafiłam do odpowiedniej osoby Która rzeczowo i fachowo przyjęła moje zgłoszenie. W trakcie wypełniania dokumentów Pani szybko i sprawnie informowała mnie jak to zrobić, gdzie co wpisać i otrzymałam sms z powiadomieniem, że sprawa jest już w systemie oraz pod jakim nr tel. szukać ewentualnych porad. Kolejnego dnia miałam umówione spotkanie z rzeczoznawcą. Pani która dzień wcześniej mnie obsługiwała już czekała na dokumenty, które miałam donieść, a kiedy wyszłam tylko z budynku ekspert już oczekiwał przy samochodzie by dopełnić oceny szkody. Trwało to ok 5 min. poinformował mnie jak dalej wygląda procedura i poprosił o trochę cierpliwości ponieważ firma ma max. 30 dni na załatwienie tej sprawy. po ok 5 dniach otrzymałam kalkulację naprawy z informacją o wysokości kwoty wypłaty. 24 lutego kwota odszkodowania była na moim koncie. Fachowo, terminowo, sprawnie, szybko jednym słowem duży PLUS