Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Do tej pory miałem jak najlepsze mniemanie o jakości obsługi w tej restauracji aż do niedzieli. Zajechałem w drodze do domu na małą przekąskę do restauracji mając nadzieję, że nie będzie zbyt dużych kolejek na McDrive. Niestety ale kolejka była więc postanowiłem wejść do środka. W środku była podobna sytuacja - kolejki, ale zauważyłem, że prawie wszystkie kasy są czynne więc byłem pewien, że będą dość szybko obsłużony. Po krótkim pobycie w kolejce podszedłem do kasy, przy której była pracownica z plakietką Uczę się. Rozumiem, że nie powinienem się czepiać do osoby Uczącej się ale nie do przesady. Po podejściu do kasy pracownica nie przywitała się, co jest standardem w restauracji. Po złożeniu zamówienia zostałem poinformowany, że po kanaokę mam się zgłosić za 4 minuty. Jeżeli mnie pamięć nie myli, to zawsze obsługa donosiła brakujące produkty w zamówieniu. No nic, niech będzie. Po wręczeniu części zamówienia też się okazało, że zamawiałem ziemniaki a nie frytki. No dobrze, niech będzie - przecież się uczy. Po zgłoszeniu się po ok. 4 minutach pracownica wręczyła mi kanapkę i to wszystko. Nie życzyła smacznego, nie pożegnała się, nie zaprosiła ponownie. Wyraz twarzy przez cały okres rozmowy nie zachęcał do złożenia zamówienia. Twarz była taka, że można było odczuć, że pracownica ma pretensję po co klient przychodzi i zajmuje się jej czas.