Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Udałem się do Lukas Bank w celu wpłaty wolnej gotówki na konto osobiste. Dotarłem do oddziału na ulicy Modrzejowskiej ok. godziny 11. Na zewnątrz budynku znajdował się bankomat i wpłatomat. Pomyślałem, że wpłacę sobie pieniądze na konto przy użyciu tej maszyny. Podszedłem do urządzenia i okazało się, że jest w nim uszkodzona drukarka i nie dostanę potwierdzenia transakcji. Zrezygnowałem więc i wszedłem do środka. Jak się później okazało wpłatomat nie obsługuje wpłat gotówki na konto a jedynie drobne transakcje ratalne. Pan w Lukasie poinformował mnie, że firma czeka na unowocześnienie programu i wtedy będzie taka możliwość. Zaraz po wejściu do budynku zauważyłem stoisko z ulotkami. Jedno miejsce było całkiem puste a w pozostałych ulotki już się kończyły. W środku mamy do dyspozycji 3 stanowiska: dwa dla spraw związanych z kontem i jedno związane z kredytami. Wszystkie były zajęte. Stanąłem więc i czekałem na swoją kolej. Po chwili jedno stanowisko się zwolniło i gdy klient wyszedł byłem pewien, że zostanę poproszony o podejście. Tak się jednak nie stało. Pracowniczka wyszła na zaplecze widząc, że stoję w kolejce. Kolejne stanowisko się zwolniło. Klient opuścił boks, a zaraz za nim wstał mężczyzna z obsługi, odebrał telefon i również wyszedł. Zostałem sam i czekałem na pomoc. Chwilę później młody mężczyzna wrócił na miejsce pracy i poprosił mnie do siebie. Był dobrze ubrany i miał identyfikator z napisem: "uczę się", lub coś w tym stylu. Gdy zająłem miejsce, wrócił poprzedni klient i zapytał czy może sobie zrobić kawy. Obsługa Lukasa wyraziła zgodę, jednak okazało się, że ekspres do kawy nie działa. Zapytałem o funkcje wpłatomatu i wyraziłem chęć wpłaty gotówki na konto. Mężczyzna bardzo sprawnie wszystko mi wyjaśnił i bez problemów dokonał mojej transakcji. Dysponował sporą wiedzą i nie miał problemów z techniczną stroną obsługi. Zadałem jeszcze kilka pytań odnośnie mojego konta i również uzyskałem satysfakcjonującą odpowiedź. Pomieszczenie było zadbane i czyste. Panował ogólny ład. Jedyny wielki minus tej placówki do złe potraktowanie mnie na samym początku. Później wszystko wypadło wzorowo. Na odchodne usłyszałem miłe pożegnanie a Pan obsługujący mnie wstał i uśmiechnął się.