Opinia użytkownika: Dalia_1
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Już przy wejściu zostałam zaskoczona miłą informacją, że w sklepie można już płacić kartami. ( Podczas mojej ostatniej wizyty w lutym, odnotowałam brak takiej możliwości.). Sklep był czysty i zadbany. Stoisko owocowo-warzywne przyciągało świeżym i dobrej jakości towarem. Jedynym jego mankamentem były banany , których skórka miała sino-czarne plamy, prawdopodobnie wskutek przechowywania w zbyt niskiej temperaturze. W sklepie była spora oferta towarów świątecznych: bakalii, słodyczy. Gorsze wrażenie zrobiło na mnie stoisko z pieczywem, którego różnorodność nie była niestety duża. Gdy ustawiłam się w kolejce, która zaczęła się coraz bardziej wydłużać, kasjerka zadzwoniła , przywołując następnego pracownika. Druga kasjerka zjawiła się błyskawicznie, co doprowadziło do rozładowania kolejki. Gdy przyszła moja kolej, pani kasjerka,( krótko obcięta blondynka )z radosnym uśmiechem przywitała mnie, zeskanowała towar, wydała resztę i paragon oraz grzecznie pożegnała. Byłam zbudowana taką postawą kasjerki, jej niewymuszonym ,uprzejmym zachowaniem. Tym razem zostałam zachęcona do następnych zakupów w tym sklepie.