Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marek_435

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Data obserwacji / obiekt : 22.03.2010 /ocac.pzu.pl / INFOLINIA Moja ocena dotyczy : INFOLINII PZU Cel kontaktu / wizyty : Próba zawarcia ubezpieczeń komunikacyjnych Przebieg zdarzenia : Cz III Po dokonaniu wstępnej inspekcji strony internetowej PZU.pl zatelefonowałem na infolinię. Podany został jedynie numer 0 801… co wyklucza możliwość zatelefonowania z niektórych telefonów np. z mojego „domowego-komórkowego”. Po łatwym wybraniu trzykrotnie opcji (nowy/ stary klient, mieszkanie/samochód itd.) usłyszałem w słuchawce miły głos kobiety, która przedstawiła się i zapytała jak może mi pomóc. Powiedziałem, ze chodzi o ubezpieczenie OC i AC auta. Operatorka infolinii odnalazła w swoim systemie moje auto i kompetentnie, oraz sympatycznie przeprowadziła rozmowę, aż do finału w postaci podania mi składki. Pierwszym pozytywnym zaskoczeniem było dla mnie to, że inaczej niż w innych firmach ubezpieczeniowych nie musiałem podawać personaliów, a jedynie kod pocztowy i informację że mam powyżej 26 lat. Drugim pozytywnym zaskoczeniem był fakt, że PZU nie wyklucza objęcia mojego youngtimera (auto, które ma powyżej 25 lat) ubezpieczeniem AC. Pani z infolinii poinformowała mnie, że na to ubezpieczenie musi wyrazić zgodę kierownik oddziału PZU, więc nie da się tego załatwić on-line. Sama zaproponowała mi, że wyszuka oddział najbliżej mojego miejsca zamieszkania. Jak to zwykle bywa z osobami pracującym w centrach infolinii nie orientowała się w topografii W-wy, ale przeczytała mi kilka nazw ulic i tym samym mogłem wybrać najdogodniejszą. Swoją drogą dlaczego firmy nie wyświetlają pracownikom swoich infolinii map większych miast z naniesionymi na nich placówkami? Pani zapytała mnie w ramach ankiety, którą prowadzą, czy pamiętam reklamy TV, radiowe lub prasowe PZU z ich aktualnej kampanii. Nie było pytania jak oceniam te reklamy… . Podsumowanie : Jestem usatysfakcjonowany poziomem obsługi i ofertą PZU jeśli chodzi o kontakt z ich infolinią. Wyczułem olbrzymią dbałość o szczegóły i zachowanie dobrego poziomu. Mam wrażenie, ze firma wie o trwającym audycie i to działa tak dobrze na jakość infolinii. Wynik konfrontacji infolinia PZU kontra www.pzu.pl według mnie: 10 do 0 Moje sugestie : Tak trzymać! c.d.n.