Opinia użytkownika: Magdalena_1414
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Najpierw zadzwoniłam do oddziały PZU S.A. żeby dowiedzieć się jakie dokumenty są mi potrzebne by wypowiedzieć umowę na ubezpieczenie w PZU (gdyż sprzedałam swój samochód). Pani przez telefon zapewniła mnie że wystarczy dowód osobisty. Gdy wybrałam się do oddziału, pani, która mnie obsługiwała aroganckim tonem powiedziała, że nic nie załatwię bo muszę mieć albo dowód rejestracyjny (którego już nie posiadałam) albo umowę kupna-sprzedaży. Wróciłam do domu nic nie załatwiwszy, następnym razem udałam się już z ww. umową do punktu PZU. Tym razem trafiłam na uprzejmą panią, która wyjaśniła mi, że jednak wystarczy tylko dowód tożsamości i poprzednio powinnam zostać obsłużona. Jestem więc oburzona niekompetencją pracowników (oczywiście nie wszystkich) i dlatego ją oceniam maksymalnie negatywnie. Zachowanie jednej z pracowniczek także budziło zastrzeżenia. Natomiast nie było w punkcie kolejek, także wygląd miejsca oceniam pozytywnie.