Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W związku z telefonicznym zamówieniem usług biura maklerskiego, otrzymałem z mBanku list z dokumentami do podpisania. W piśmie przewodnim wymieniono: umowę o świadczeniu usług i dwa formularze informacji o Kliencie. Ww. dokumenty należy (po podpisaniu) odesłać do banku. Nic nie napisano o "Oświadczeniu", które znalazłem w liście. Chcąc się upewnić czy ten dokument także mam odesłać, zatelefonowałem na infolinię mBanku. Doradca po wysłuchaniu pytania poprosiła o chwilę w celu sprawdzenia. Czekałem kilka minut. W telefonie cisza, nikt sie nie zgłasza. Uznałem, że doradca przerwał rozmowę. Po chwili zatelefonowałem ponownie. Tym razem inny doradca od razu odpowiedział na pytanie. Otóż oświadczenie trzeba również odesłać. Zgłosiłem wniosek o uzupełnienie pisma przewodniego tj. uwzględnienie w treści wszystkich dokumentów, przysyłanych przez mBank klientom do podpisania i odesłania.