Opinia użytkownika: Basiurek
Dotycząca firmy: Eurolines
Treść opinii: Dość często wyjeżdżam do Niemiec do przyjaciółki zatem korzystam z różnych form transportu.Ostatnio upatrzyłam sobie firmę przewozów autokarowych EUROLINES POLSKA do tego stopnia,że założyłam sobie kartę stałego klienta.Byłam zawsze bardzo zadowolona z ich usług bo i autokary są komfortowe i czyste a kierowcy mili i sympatyczni.Nie zawsze ,wiadomo wszystko było idealne w podróży bo musiałam się czasami przesiadać w Poznaniu i to mnie denerwowało a bywało,że koordynatorzy sami gubili się w podawaniu informacji.Ale to zupełnie nic w porównaniu z tym co mnie teraz spotkało.Kupiłam bilet na autokar na trasę z Bydgoszczy do Kolonii na 12 marca,wyjazd z PKS Bydgoszcz o godz. 18:30. Od kierowcy otrzymałam informacje,że jednak jest przesiadka w Poznaniu.Nadal wszystko grało do czasu ,kiedy to autokar dojechał i trzeba było się przesiąść do innego autobusu.Kierowcy od początku byli, jakby to ująć? bez humoru.Problem był by szybciej otworzyć bagażniki aby pochować bagaże.My pasażerowie czekaliśmy na deszczu aby panowie kierowcy skończyli palić.Na trasie robili mało przerw na skorzystanie z toalet,jakakolwiek próba uzyskania od Nich informacji była kwitowana krótka niemiłą ripostą,nie można było doprosić się o zrobienie kawy bo ,że niby Im nie wolno,nie ugięci byli aby film jakiś włączyć.... nic nic nic od Nich nie można było wyegzekwować.Podróż była niesympatyczna,niekomfortowa,długa i koszmarna!!!14 godz zależności od humorzastych kierowców.Nie wiem czy nadal będę korzystać z usług EUROLINES bo nigdy nie było takiej sytuacji ale na pewno na najbliższe wyjazdy skorzystam z konkurencyjnej firmy.Przykre to jest, iż przez takich pracowników jednym posunięciem można stracić kilku jak nie kilkunastu klientów.