Opinia użytkownika: Marek_435
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Moja ocena dotyczy : Obsługi w dziale ogród Cel kontaktu / wizyty : Zakup płotków, furtki, donic i innych artykułów ogrodowych Przebieg zdarzenia : Po dłuższej chwili szukania właściwego pracownika poprosiliśmy o poradę odnośnie towarów z działu „ogród”. Młody sprzedawca udzielił wyjaśnień, po czym sam zaproponował, że pokaże nam omawiane towary. Na miejscu (ten dział jest bardzo rozległy) udzielił nam wskazówek i pokazał alternatywne rozwiązania. Zapakowaliśmy płotki, donice itp. na wózek, a pracownik w tym czasie sprawdził kod jednego z artykułów, który został przez nas wzięty bez kodu paskowego z odległej alejki. Podsumowanie : Komunikatywność, chęć pomocy, kompetencja i uprzejmość tego pracownika mogą stanowić wzór dla innych sprzedawców! Moje sugestie : Tacy pracownicy powinni moim zdaniem być zauważani i nagradzani przez swoich zwierzchników.