Opinia użytkownika: Marek_435
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Moja ocena dotyczy : Obsługa dział OŚWIETLENIE Cel kontaktu / wizyty : Zakup żyrandola Przebieg zdarzenia : Na dziale z oświetleniem czworo pracowników stało przy punkcie informacyjnym i było zajętych rozmową ze sobą. Zapytałem gdzie znajdę żyrandole w kształcie kuli. Wskazano mi kierunek. Poszedłem tam z żoną. Nie byliśmy pewni, co zawiera komlet, więc wróciłem do zagadanych sprzedawców i zapytałem czy mogę im przerwać konwersację. Wszyscy popatrzyli zdziwieni i jedna z pań powiedziała: tak. Ja na to: to proszę pozwolić ze mną. Przy regale z towarem zapytaliśmy o dodatkowe elementy, na co pani wskazała ręką i powiedziała: są tam. Zacząłem rozglądać się bezradnie wśród towarów i wtedy dopiero ekspedientka ruszyła się i pokazała mi właściwe miejsce na stoisku. Podsumowanie : Poziom obsługi, kultura osobista sprzedawców i motywacja do pracy poniżej krytyki. Moje sugestie : Stały nadzór zachowania personelu, szkolenia z zasad obsługi klienta oraz z zasad dobrego zachowania.