Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wracając z uczelni wjechałem zatankować samochód na stację BP. Już na samym początku miałem problem dobrze pokierować samochód. Pierwszy raz tankowałem na tej stacji dlatego nie wiedziałem gdzie znajduje się zbiornik z gazem. Jest bardzo słabo oznaczony. Również wjazd na stację jest fatalnie oznakowany. Zaraz obok znajduje się Mc Donald. Ciężko wjechać na stację. Nie jest jednoznacznie pokierowany ruch i samochody podjeżdżają do zbiorników od różnych stron. Również nie ma informacji, gdzie znajduje się wyjazd. Po wjeździe na właściwie miejsce dałem znać dzwonkiem, że oczekuję na tankowanie. Dzwonek w fatalnym wykonaniu. W zasadzie zastanawiałem się czy w ogóle działa. Obsługa dopiero po 5 minutach podeszła do mnie. Była to kobieta w codziennym ubiorze w zwykłej kamizelce narzuconej na siebie bez żadnego identyfikatora. Poprosiłem o zatankowanie za 30zł i za taką kwotę zatankowano mój bak. Stojąc przy kasie byłem świadkiem kłótni dwóch pracowników odnośnie kwot należnych za paliwo różnych klientów. W efekcie pan stojący przede mną zapłacił za paliwo innego człowieka, który wyszedł wcześniej z rachunkiem za paliwo człowieka stojącego przede mną. Długo nie mogli dojść do porozumienia i porządku. Czystość wewnątrz budynku również odbiegała od normy. Podłoga i stoliki na stacji były zanieczyszczone. Jedyne czym stacja nie odbiega od swoich konkurentów jest atrakcyjna cena, programy lojalnościowe i bogata oferta dobrej jakości paliw i produktów spożywczych w sklepie stacji. Na stacji panował spory ruch ze względu na jej położenie przy drodze A4 i na każdym kroku widać było zniecierpliwienie klientów,albo stojących w długiej kolejce w kasie, albo oczekujących na tankowanie gazu. Na sam koniec, jak już wspominałem, wyjazd ze stacji również sprawie sporo problemu.