Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Uczestniczyłem w kolizji drogowej której sprawca miał polisę wykupiona właśnie w PZU S.A. Szkoda zgłoszona została telefonicznie. Został mi wyznaczony dość odległy termin oględzin szkody pojazdu za 6 dni.Po przybyciu pod wskazany adres miłym zaskoczeniem była duża liczba wolnych miejsc miejsc parkingowych, obsługa miła, kompetentna, szybko i sprawnie dokonała wszelkich formalności. Po 20 minutach rzeczoznawca na miejscu dokonał skrupulatnych i obiektywnych oględzin pojazdu. Po następnych 30 minutach został mi przedstawiony kosztorys likwidacji szkody. Niestety, na następny dzień po weryfikacji w warsztatach okazało się iż proponowana kwota została zaniżona o jakieś 15-20% realnych kosztów naprawy pojazdu. Wprawdzie przysługiwała możliwość odwołania się od decyzji, jednak ze względu na czas i konieczność szybkiej naprawy pojazdu skorzystałem z rozliczenia gotówkowego. Pieniądze zostały wypłacone w ciągu 2 dni. Generalnie całokształt profesjonalnej obsługi, szybkości i skuteczności w wypełnieniu wszelkich formalności został zepsuty parez zaniżenie realnej kwoty uszkodzenia przez ubezpieczyciela.