Opinia użytkownika: Dust_colector
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Wysyłałem przesyłkę na początku marca. Ponieważ adresat nie otrzymał jej, "wyśledziłem ją" i okazało się, że została zwrócona do Świdnicy. Podjechałem rano, aby odebrać zwrot i dowiedzieć się z jakiego powodu przesyłka nie dotarła do adresata. Pani obsługująca mnie miała problemy ze znalezieniem tego zwrotu, jednak ja zauważyłem pudełko i zasugerowałem, że to może być to. Okazało się, że miałem rację. Przesyłka została zwrócona z adnotacją o błędnym adresie. Problem w tym, że adres był poprawny i poczta polska doręcza adresatowi pocztę i przesyłki na dokładnie ten adres - bez żadnych problemów (co za tym idzie - ponowne wyślę tą przesyłkę właśnie poprzez PP). Pani w punkcie Inpost nie wiedziała jak wykonać ten zwrot - musiała zadzwonić i się zapytać.