Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: GO Sport

Treść opinii: Po wejściu do sklepu, od razu udałam się na stoisko ze sprzętem rowerowym. Stanęłam przed półką z kaskami rowerowymi. W przeciągu minuty podszedł do mnie sprzedawca - pan P. Zapytał miłym głosem czy może w czymś pomóc. Odpowiedziałam twierdząco. Pracownik od razu zaczął zadawać pytania badające potrzeby klienta. (Chciałam kask przewiewny, do jazdy po lasach, taki w którym wygodnie mi będzie jeździć z czapką, chustą pod kaskiem, w cenie do 150zł.) Następnie polecił dwa kaski spełniające moje oczekiwania. Zachęcał do obejrzenia, dotknięcia, przymierzenia. W międzyczasie udzielał odpowiedzi na moje dodatkowe pytania. Nie znam się na kaskach, to mój pierwszy zakup. Pan P. po kilku minutach - kiedy to zdążyłam już pooglądać produkty - do przymierzenia przed lustrem. Wskazał mi miejsce, podszedł ze z mną tam. Niósł za mną drugi kask, który mi się spodobał. Przymierzałam kilka razy je - raz z chustą (którą miałam przy sobie), raz bez; tak jak mnie zachęcał sprzedawca. Zdecydowałam się na model produktu firmy Giro, jednak chciałam inny kolor. Pan P. szybko odszukał pożądany przeze mnie kolor produktu; poinformował mnie o możliwości zwrotu/wymiany produktu do 14 dni oraz 2-letniej gwarancji. Następnie zapytałam, czy mógłby mi doradzić jakieś rękawiczki rowerowe, przy czym zaznaczyłam, że dziś nie zdecyduję się na ich zakup, jednakże w najbliższym czasie takowy planuję. Pracownik od razu przystąpił do badania moich potrzeb w tym zakresie, przedstawił 2 rodzaje produktu używając języka korzyści. Zachęcił do przymierzenia - odpowiednio dobrał rozmiar rękawic do wielkości moich dłoni. Zaproponował mi uchwycenie kierownicy roweru stojącego tuż obok, celem sprawdzenia na ile komfortowy jest dla mnie uchwyt w danym produkcie. Przedstawił plusy i minusy danych rozwiązań zastosowanych w rękawicach. Na koniec odprowadził mnie do kasy; przypominając iż produkt mogę wymienić/oddać w ciągu 14 dni; kask jest objęty 2-letnią gwarancją. Miłym głosem pożegnał mnie. W kasie pani przywitała mnie miłym głosem, zapakowała kask - poinformowała o możliwości wymiany/zwrotu w ciągu 14 dni i 2-letniej gwarancji na podstawie paragonu. Z uśmiechem zaprosiła do kolejnej wizyty w sklepie, pożegnała mnie miłym głosem. Moja wizyta w sklepie trwała 25 minut. W tym czasie uzyskałam wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania, w moim odczuciu zostałam profesjonalnie obsłużona, mam poczucie, że kupiłam najlepszy kask dla siebie, wiem że idealnie leży na mojej głowie, bo przymierzałam go kilka razy i mam ochotę wrócić do sklepu przy kolejnym zakupie.