Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Ostatnim razem gdy nabrałam ochotę na pizzę, w mojej zresztą ulubionej pizzeri, Pizza Hut, po skończonej kolacji wyszłam z lokalu z mieszanymi odczuciami. Ze względu na dość późną już porę (czynne do 22.00) nie było dużo ludzi, jednak nie zaproponowano miejsca w loży, a jedynie przy stoliku, dopiero gdy zwróciłam na to uwagę zostałam do niej skierowana. Następnie po zapoznaniu się z menu stosunkowo długo czekałam aż pojawi się ktoś, komu będę mogła złożyć zamówienie. Również na samo zamówienie byłam zmuszona czekać około 30 minut, z nieznanych dla mnie powodów. Poprosiłam o rachunek, kilka minut później pojawiła się kelnerka z terminalem i rachunkiem oczekując płatności kartą, mimo, że zaznaczyłam płatność gotówką. Zostawiła więc rachunek, a następnie zapomniała o moim istnieniu bo nie mogłam się doczekać aż wróci po pieniądze. Gdy wreszcie przyszła, długo nie wracała z resztą. Dopiero obsługując parę w stoliku obok spojrzała na mnie i zapytała, czy nie wydała mi reszty! Zaznaczyć trzeba, że za swoje roztargnienie przeprosiła. Wychodząc, zostałam grzecznie pożegnana przez pozostały personel. Jestem w stanie zrozumieć ciężki dzień w pracy i późną porę, jednak zachowanie Kelnerki było dalece niestosowne. Moja cierpliwość została zdecydowanie wystawiona na próbę. Przyznać jednak należy, że jedzenie było wyśmienite, lokal lśnił czystością a w tle leciała miła dla ucha muzyka. Uśmiechnięty personel również stanowił miłą wizytówkę. Dlatego też mimo tego incydentu z chęcią wypróbuję kolejnego dania z ciekawie zróżnicowanego menu Pizza Hut.