Opinia użytkownika: Beth
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Wczoraj po południu udałam się do drogerii na szybki zakup kilku produktów. Głównie zależało mi na kupnie lakieru do paznokci. Przy stoisku z kosmetykami do makijażu poprosiłam o pomoc ekspedientkę, która odesłała mnie do swojej koleżanki, ponieważ, jak stwierdziła "nie orientuje się w rodzajach lakierów". Z pomocą przy doborze koloru zwróciłam się do wskazanej ekspedientki, która aktualnie wykładała towar. Zapytałam o pomoc, jednak uzyskałam ją dopiero po czasie, ponieważ pani chciała najpierw skończyć wykładanie jednego rzędu innych kosmetyków. W rezultacie pomocy jednak nie uzyskałam, sama wybrałam lakier i poszłam się w kierunku kasy. W sklepie jest kilka kas, jednak na 6 były czynne tylko 3, a w piątkowe po południe - wiadomo - klientów jest bardzo dużo. Kolejka "ciągnęła się" w każdej z kas do połowy sklepu. Kolejną kasę otwarto dopiero po ok. 10 min. Podsumowując - oferta sklepu bogata, w przystępnych cenach, wygląda sklepu - ładny. Kompetencje i zachowanie personelu - zawiodło mnie. Pomijając ten fakt oraz kolejkę przy kasie i wielki tłok w sklepie - zakupy całkiem udane. Ocena: +1