Opinia użytkownika: Beth
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Dzisiejsza obserwacja dokonana podczas zakupów w sklepie Deichmann bardzo mnie usatysfakcjonowała. Udałam się do sklepu z zamiarem kupienia wygodnych butów na wiosnę. Po wejściu i skierowaniu się w kierunku regałów z nową kolekcją od razu zostałam zapytana o to, czy jest mi potrzebna pomoc. Skorzystałam z zaoferowanej pomocy w poszukiwaniu butów. Po przedstawieniu moich oczekiwań, ekspedientka przyniosła mi kilka różnych butów do przymierzenia. W czasie przymierzania pytała z zainteresowaniem czy może przynieść inny rozmiar, kolor, itp. W rezultacie wybrałam jedne buty, udałam się kasy, w której obsłużył mnie inny pracownik sklepu. Okazał się być uprzejmy, proponował odpowiednie preparaty do pielęgnacji butów, jednak nie robił tego "na siłę", co bardzo mi się spodobało. Podsumowując - kompetencje personelu okazały się być wysokie, kultura osobista - również. Produkty w sklepie są w przystępnych cenach, z łatwością można znaleźć coś w przecenach. Po za tym zakupy przebiegają dość szybko i skutecznie, ponieważ każdy klient jest zauważany przez ekspedienta, który jest gotowy mu pomóc. Ocena ogólna: +2