Opinia użytkownika: Dalia_1
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Wchodząc do sklepu wzięłam wózek i skierowałam się w stronę stojaka z nasionami , umieszczonego przy wejściu. Byłam świadkiem sytuacji, w której jeden z klientów nie mógł znaleźć koszyków na zakupy. Sama również tego kiedyś doświadczyłam, więc zastanawiam się co skłoniło obsługę sklepu do wyboru takiego miejsca, w którym te koszyki są praktycznie niewidoczne i przez to niedostępne dla klientów. Po dokonaniu zakupów podeszłam do kas i stwierdziłam, że czeka mnie długie oczekiwanie w kolejce, ponieważ był to dzień , w którym rozpoczęły się atrakcyjne promocje i było sporo klientów w sklepie. Czynnych było 6 kas, ale to i tak było niewystarczające. Myślę, że kierownictwo nie przewidziało takiego zainteresowania nową gazetką i nie otwarto odpowiedniej liczby kas. Na szczęście kolejka posuwała się w miarę szybko, co było zasługą sprawnej obsługi przez kasjerkę. Pani była miła, witała klientów słowami :" dzień dobry". Po zeskanowaniu towaru i skasowaniu należności żegnała mówiąc: " do widzenia". Tym razem obsługę na kasie oceniam bardzo pozytywnie, gorzej jeśli chodzi o liczbę otwartych kas i usytuowanie koszyków dla klientów.