Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W dniu 18-03 wypełniłam formularz na stronie pzu odnośnie ubezpieczenia OC. Zaraz na następny dzień otrzymałam telefon, czyli dzisiaj od agenta. Zapytano mnie o szczegóły niezbędne do obliczenia składki, po czym konsultant powiedział że wyliczy składkę i oddzwoni w ciągu pół godziny. Tak też się stało. Podał mi kwotę ubezpieczenia, wyjaśniając skąd się wzięły wszystkie możliwe zniżki, powiedział o korzyściach jakie dodatkowo bezpłatnie dorzuca pzu, tutaj była to Autopomoc. Zaproponował dodatkowe ubezpieczenie NNW. Pociągając temat poprosiłam o podanie kwoty jaką bym musiała zapłacić za AC, wtedy agent poprosił mnie o jeszcze kilka dodatkowych danych dotyczących samochodu i znowu poprosił o chwile cierpliwości. Czekałam na telefon może 10 min, po czym oddzwonił i podał kwote o którą prosiłam. Zapytał kiedy może dzwonić gdybym się zdecydowała, odpowiedziałam, że zapisze sobie numer z którego do mnie dzwonił lub przyjdę do placówki. Otrzymałam wtedy adres oraz potwierdzenie że numer z którego do mnie dzwoniono należy do jednego konsultanta i jak będę dzwonić skontaktuję się bezpośrednio z nim.