Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: 30.12.2009 złożyłem poprzez system mBanku wniosek o zmianę OFE na ING. Od tego czasu nic się nie wydarzyło (miałem dostać z OFE ING umowę do podpisania). 22.01.2010 złożyłem reklamację na mLinii - nie bez problemów: nie chciano jej przyjąć twierdząc, żebym sam to sobie wyjaśniał z OFE... Czyli mBank zarobi sobie za pozyskanie mnie do OFE i to jeszcze ja sam mam się postarać o to, żeby OFE ING się ze mną skontaktowało? Dopiero ten argument przekonał panią z mLinki do przyjęcia reklamacji. Szkoda słów... 3.02.2010 wysłałem e-mail do odpowiedzialnego za ofertę OFE w mBanku pana J. U., bez odpowiedzi. Podobnie brak odpowiedzi na PW wysłane na forum mBanku do ww. osoby oraz do m_T. Na forum mBanku w wątku, w którym od razu opisałem całą sprawę, do dziś nikt z mEkipy nie raczył wyrazić nią zainteresowania... Wniosek taki, że proces między mBankiem a OFE ING leży, mBank nie wykazuje najmniejszej troski ani o satysfakcję klienta ani o własny zysk za pozyskanie członka OFE.