Opinia użytkownika: Mebadess
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moje dziecko podczas zabawy uległo wypadkowi.Doznany uraz głowy spowodował,że zgłosiłam szkodę ubezpieczycielowi.Zgłoszenia dokonałam poprzez infolinię.Czytelne menu na infolinii pozwoliło mi jako petentowi łatwo i szybko wybrać odpowiednią opcję rozmowy.Uprzejma i jak się później okazało bardzo kompetentna rozmówczyni sprawnie przyjęła zgłoszenie podając mi wszystkie niezbędne informacje i instruktaż jak dostarczyć dokumentację leczenia dziecka w odpowiednim,właściwym dla miejsca zamieszkania oddziale.Wyposażona w nr szkody udałam się do wskazanego oddziału, gdzie bez przeszkód złożyłam przedmiotową dokumentację.Miły i równie kompetentny jak pracowniczka infolinii urzędnik przyjął papiery wydając potwierdzenie.Potwierdzenie przyszło także e-mailem.Pracownik oddziału poinformował mnie o trybie rozpatrzenia szkody.W niecałe 2 tygodnie od zgłoszenia otrzymałam pismo zawiadamiające o przyznaniu świadczenia z tytułu doznanej przez moje dziecko szkody.Wspomniane świadczenie otrzymałam pocztą i to jest jedyna rzecz, w której PZU minęło się ze złożonym przeze mnie wnioskiem wypłaty odszkodowania.Zadeklarowałam bowiem chęć otrzymania pieniędzy przelewem bankowym, co PZU zaakceptowało i poświadczyło w zawiadomieniu.Wypłaty jednak dokonało pocztą co,oczywiście nie stanowi problemu,bo jestem w Polsce ale mogłoby być problematyczne gdybym była podczas wyjazdu zagranicznego.