Opinia użytkownika: Marta_973
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Po zakupieniu samochodu wybrałam się do placówki z zamiarem przedłużenia polisy ubezpieczeniowej. Chciałam kontynuować z nimi współpracę, lecz niestety kompetencje pracownicy były na takim poziomie, że nawet nie mogła odnaleźć danych personalnych poprzedniego właściciela pojazdu. Do dnia dzisiejszego zastanawiam się co ta Pani tam tak właściwie robiła. Poprosiła koleżankę o pomoc i udało się to odnaleźć. Jednak ja przyszłam z zamiarem przedłużenia polisy a nie jej rezygnacji. Pani nie zaproponowała mi żadnych dogodnych warunków dalszej współpracy i w ostateczności zrezygnowałam z dalszego korzystania z usług tej firmy. Najbardziej przeraził mnie brak kompetencji pracownika oraz brak jakiegokolwiek podejścia do klienta. Osoba nawet nie starała się przekonać mnie do dalszego korzystania z ich usług. Poza tym spieszyłam się i samo czekanie na to aż ta Pani odnajdzie dane personalne poprzedniego właściciela wzbudziły we zdenerwowanie. Wiedziałam bowiem, że takie sprawy można załatwić w przeciągu 10min, a nie godziny. Jedyne co można powiedzieć o placówce to to, że wygląd miejsca obsługi był estetyczny.