Opinia użytkownika: Marek_435
Dotycząca firmy: Honda
Treść opinii: Ocena dotyczy: kontaktu telefonicznego z centralą HONDA POLAND sp.z o.o. Cel kontaktu: uzyskanie informacji o możliwości zrobienia jazdy próbnej wybranymi modelami aut. Przebieg rozmowy: Mój telefon odebrała kobieta o miłej barwie głosu. Powiedziała, ze jeden z wybranych przeze mnie modeli jest już niedostępny w Polsce (na stronie www.honda.pl jest widoczny z ceną – czyli informacja tam jest myląca). Na drugie pytanie - gdzie mogę odbyć jazdę testową drugim interesującym mnie modelem podała trzy możliwości, oddalone od mojego miejsca zamieszkania średnio o 350km !!! Gdy zapytałem o szansę odbycia jazdy w Warszawie lub okolicach usłyszałem, że nie ma takiej możliwości, chyba że jakiś diler będzie skłonny sprowadzić dla mnie auto testowe np. z Wrocławia. To jednak pani z infolinii wydawało się raczej mało prawdopodobne, sądząc po intonacji głosu. Podsumowanie: Informacje ze strony www i infolinii Hondy są niepełne i bardzie dezinformujące niż pomocne. Osoba obsługująca infolinię nie mogła lub nie potrafiła wykorzystać faktu mojego zainteresowania ich marką (nie zaproponowała żadnej pomocy, nie poprosiła o dane do kontaktu) Proponawane rozwiązania: 1. aktualizacja www na bieżąco 2. pro-kliencka infolinia