Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Przy okazji wizyty u lekarza musiałem wykupić leki, jakie zostały mi przepisane. Jako, że niedawno otrzymałem pocztą list z kartą rabatową od Apteki Dbam o Zdrowie, zdecydowałem się tam właśnie zrobić zakupy. Po wejściu do placówki pozytywne wrażenie zrobiła na mnie przestrzeń udostępniona klientom. Apteka jest ładnie i schludnie urządzona, drewniane regały zastawione są równo poukładanymi lekami. Po podejściu do kasy przywitała mnie około 50letnia niska blondynka. Przywitałem się i na wstępie zapytałem czy będę mógł skorzystać ze wspomnianej karty rabatowej. Aptekarka odpowiedziała, że taka kartą oferuje mi 17% rabatu. Podałem wtedy receptę i czekałem na jej realizacje. Po chwili wszystkie leki z recepty wylądowały na ladzie. Poprosiłem o kilka dodatkowych produktów wydawanych bez recepty. Tu miałem wybór pomiędzy różnymi produktami, aptekarka poradziła mi, jakie wybrać i jakie są różnice pomiędzy droższymi i tańszymi zamiennikami lekarstw. Po dokonaniu wyboru, wszystkie ceny zostały podliczone, obliczony rabat i podana kwota do zapłaty. Gdy już chciałem opłacić rachunek okazało się, że wyniknął błąd. Komputer nie chciał przyjąć rabatu z karty. Po kilku próbach samodzielnego rozwikłania problemu aptekarka poprosiła o pomoc przełożoną. Ta bardzo szybko wyjaśniła gdzie leży problem. Okazało się, że jeden z leków ma już naliczoną jakąś bonifikatę i na niego nie można naliczyć rabatu z karty. Rabat został naliczony jeszcze raz, kwota należna okazała się nieznacznie wyższa niż poprzednio. Opłaciłem rachunek kartą płatniczą. Ponieważ nie było za mną kolejki podczas oczekiwania na zaakceptowanie płatności aptekarka zamieniła ze mną kilka zdań. Po otrzymaniu paragonu zostałem mile pożegnany. Podziękowałem i z uśmiechem na ustach opuściłem aptekę.