Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Ibis
Treść opinii: Ogólnie nie polecam. Na plus można zaliczyć właściwie tylko cenę ale bardzo dużo rzeczy do poprawienia. Parking z zewnątrz wygląda jak nieczynny, szlabany i zamknięta brama. Na szczęscie szybko pojawił się strażnik i otworzył. Drugi z własnej inicjatywy wskazał miejsce do zaparkowania oraz windę- to należy zaliczyć na duży plus. Recepcja już dużo mniej zaangażowa. Raczej pasywna. Brakuje informacji, trzeba dopytywać o to gdzie i o której godz. śniadanie, gdzie jest restauracja, itp. Może wychodzą z założenia że jeśli takie Informacje wiszą w windach to wystarczy? Dla mnie nie. Pokój na poziomie do ceny, czyli umiarkowanie OK. Ręczniki bardzo słabe jakościowo, cienkie. Czystość łazienki średnia. Największe zaskoczenie na minus przeżyłem w barze. Po pierwszym zamówionym piwie Paulaner okazało się, że drugiego już nie zamówię, ponieważ właśnie wypiłem ostatnią butelkę... No cóż, zdarza się jednak za chwilę okazało się że podobnie jest z Heinekenem i Żywcem. Wszystko się właśnie skończyło lub kończyło. To gruba przesada i strasznie słabe zaopatrzenie jak na taki duży hotel. A ceny w barze wcale niemałe. Barman starał się jak mógł, był bardzo uczynny i miły ale jak wiadomo z próżnego się nie naleje... Śniadanie nad wyraz skromne. Raczej tu nie wrócę.