Opinia użytkownika: Artek
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Przybyłem do salonu z żoną chcąc sprawdzić, czy są w ofercie kolczyki i pierścionek z kolekcji, z jakiej żona miała już zakupiony w innym sklepie naszyjnik. W salonie było 4 klientów, w tym jedna klientka przymierzająca biżuterię. Salon był czysty i dobrze oświetlony, biżuteria wyeksponowana na wszystkich półkach i w regałach. Po kilku minutach oglądania ekspozycji, gdy znaleźliśmy poszukiwane artykuły, zwróciliśmy się do sprzedawczyni stojącej obok o zaprezentowanie intersujących nas przedmiotów. Sprzedawczyni odpowiedziała dosyć poirytowanym tonem, że obsługuje w tym momencie klientkę. Faktycznie klientka przymierzała od kilku minut biżuterię, ale w momencie, gdy zwróciliśmy się do ekspedientki nie potzrebowała jej pomocy. W sklepie w odległości paru metrów był inny pracownik, niezaangażowany w obsługę klientów, ale ekspedientka nie poprosiła go o pomoc. Informacja przekazana przez sprzedawczynię była w naszym odbiorze nieuprzejma i oschła, nieprzystająca do miejsca w jakim pracuje. Żona w reakcji na jej zachowanie chciała opuścić natychmiast salon, jednak powstrzymałem ją. Poczkaliśmy parę minut, aż ekspedientka skończy rozmowęz inną klientką. Podeszliśmy ponownie do niej. Zaprezentowała bez dalszej zwłoki biżuterię, o jaką prosiliśmy, ale nie robiła nic poza absolutnym minimum- nie starała się doradzić ani pomóc. Gdy okazało się, że rozmiar przymierzanych obrączek nie pasuje, nie znalazła żadnego rozwiązania. Opuściliśmy sklep bez dokonaniai zakupów z poczuciem niskiego standardu jakości obsługi, nieporównywalnie niższego niż zwykły standard w sieci Apart i innych salonach jubilerskich. Nie był on równoważony ekspozycją i wyborem produktów.