Opinia użytkownika: Magda_75
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Na stację BP pojechałam, aby zatankować. Nie było kolejek do dystrybutorów. Dystrybutor, przy którym tankowałam, był czysty, w pojemniku znajdowała się woda z płynem do mycia szyb, były też rękawiczki jednorazowe. Po nalaniu paliwa poszłam zapłacić. Drzwi wejściowe i szyby były czyste, w środku podłoga też była czysta. Podeszłam do kasy (nie było nikogo przy kasach). Sprzedawca (mężczyzna, wysoki, dobrze zbudowany, krótkie włosy) powitał mnie miło, zapytał o kartę PayBack, nabił punkty na kartę i skasował moją należność. Zapytał jeszcze czy ma być paragon czy faktura. Cała transakcja sprawnie przebiegła, spędziłam przy kasie około jednej minuty. Odchodząc od kasy pożegnał mnie i wyszłam. Droga pomiędzy stanowiskami do tankowania a wejściem do budynku nie była odśnieżona i każdy klient szedł po błocie pośniegowym. Podsumowując - na stacji panował porządek, miła i szybka obsługa, jedynie przejście mogłoby być odśnieżone.