Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Moja mama w telefonie ery włączyła darmową usługę "dowcip dnia" po tygodniu dostała wiadomość, że usługa darmowa się skończyła i jeżeli nie chce dalej dostawać tych wiadomości do ma zastosować się do poleceń które występują poniżej. Po zastosowaniu się do instrukcji dostała sms-a że błędnie wykonana komenda. Powtórzyła i po raz kolejny ta sama informacja i tak kilka razy. Dodam że za każdy taki sms musiała zapłacić. Poprosiła mnie,żebym się udała do punktu obsługi klienta. Poszłam, przywitał mnie niechlujnie ubrany mężczyzna z ręką w kieszenie i spytał w czym może pomóc. Po przedstawieniu problemu próbował wyłączyć usługą zgodnie z instrukcją w internecie. Okazało się,że nadal nie da się wyłączyć, czyli błędne informacje na ich stronie internetowej. Myślę, że celowe wprowadzanie klienta w koszta. Pan bezradnie rozłożył ręce i skierował mnie do centrum Ery na Piłsudskiego. Udałam się tam. Pani która mnie obsługiwała była bardzo nie miła tonem nie znoszącym sprzeciwu "poprosił mnie o numer telefonu". Bez słowa poklikała w komputerze i poinformowała mnie że usługa jest wyłączona. nie usłyszałam słowa przepraszam a na zwróconą uwagę że firma okrada klientów i powinna zgłosić to władzom w Warszawie nic nie powiedziała. Na moje do widzenie nie odpowiedziała. Osobiście odradzam korzystanie z usług tej firmy.