Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Dzisiaj około godziny 14 miałem okazję zrobić zakupy w sklepie Netto w Wolsztynie. Bez problemu udało mi się znaleźć miejsce na dużym parkingu przylegającym do budynku. Strefa przed wejściem była zadbana i czysta a z kosza przy drzwiach nie wysypywały się żadne śmieci jak to często bywa. W środku sklep również zadbany. Towar na półkach równo poukładany a ceny dobrze wyeksponowane i bez problemu można było odnaleźć właściwą. W sklepie szukałem jabłek. Znalazłem stoisko z warzywami i owocami a na nim jabłka. Niestety produkty na tym stoisku nie były zbyt świeże. W skrzynce z jabłkami można było znaleźć wiele nadgnitych sztuk, widząc to zrezygnowałem z zakupu tego artykułu. Często używam wagi, która znajduje się na stoiskach z warzywami i owocami, niestety tutaj waga była uszkodzona. Poszedłem do stoiska z pieczywem gdzie wybrałem kilka świeżych bułek i udałem się w stronę kas. Otwarta była tylko jedna kasa, byłem 7 w kolejce i czekałem około 9 minut zanim stanąłem przed kasjerem. Pracownik po zeskanowaniu produktów głośno powiedział kwotę do zapłaty, dałem mu gotówkę po czym pracownik wydał mi resztę. Niestety o paragon musiałem się upomnieć. Pracownik spojrzał na mnie dziwnym wzrokiem i jakby z łaską rzucił paragon w miejsce gdzie odkładane są produkty tuż po zeskanowaniu. Powiedziałem "Dziękuję, do widzenia" jednak nie usłyszałem odpowiedzi. Następnie opuściłem sklep. Podsumowując: sklep ogólnie zadbany i czysty, produkty estetycznie poukładane a ceny widoczne, wiele do życzenia pozostawia jakość produktów na stoisku z warzywami i owocami, również waga mogłaby działać. Nie polecam tego sklepu ze względu na pracownika który siedział w boksie kasowym, a który był nieuprzejmy i gburowaty. Jeżeli ktoś nie lubi czekać w długich kolejkach i liczy na otwarcie innej kasy w celu skrócenia czasu oczekiwania na obsługę to również ten sklep powinien omijać szerokim łukiem.