Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Adidas
Treść opinii: Sklep Adidas odwiedziłem wraz z tatą, który planował kupić nowe buty sportowe. Sklep ten zajmuję małą powierzchnie w centrum handlowym. Na sklepie było czysto, grała cicha muzyka. Obecne były dwie sprzedawczynie ( blondynka i brunetka) ubrane w firmowe ubrania adidasa.Na sklepie nie było tłoku, więc przemieszczanie się w nim nie stanowiło problemu. Zależało nam na czarnych wygodnych butach, łączących w sobie jednocześnie wygodę. But powinien mieć również grubą podeszwę. Niestety te sprecyzowane właściwości planowanego zakupu wymienialiśmy z tatą tylko między sobą. Rola pracownic ograniczała się do stania przy ladzie i rozmawiania na przeróżne tematy oraz obserwację klientów. Na sklepie nie było obecnych dużej ilości klientów, którzy by skupiali ich uwagę kosztem naszej, dlatego też nie rozumiem podejścia tych pracownic do nas jako klientów. Zachowanie obsługi sklepu uznaje za naganne. Po wybraniu modelu buta poprosiliśmy o największy dostępny numer do przymiarki. Niestety nie pasował. Pracownice nie zainteresowały się tym jednak i spokojnie odłożyły produkt na miejsce. Nie wyszła od nich żadna inicjatywa kontynuowania wyboru, propozycji przymierzenia innego modelu.Zawiedzeni poziomem obsługi po jednej przymiarce opuściliśmy sklep. Adidas mimo małej powierzchni oferuje duży asortyment sportowy jak również codzienne ubrania. Niestety to nie wystarczy do sukcesu, kiedy pracownicy tam pracujący nie wykazują minimalnych umiejętności sprzedaży i zainteresowania klientem. Atrakcyjne sprzedawczynie to niestety nie jest jedyna gwarancja dobrej sprzedaży.