Opinia użytkownika: KWIATUSZEK
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Jakość obsługi klienta w autoryzowanym punkcie sprzedaży cyfrowego Polsatu znajdującym się w Centrum Handlowym M! w Czeladzi moim zdaniem pozostawia wiele do życzenia. W sobotę podeszłam do w/w stoiska na pasażu. Nie było żadnych innych klientów. Pracujący tam mężczyzna był zajęty przeglądaniem jakichś papierów i nie wykazywał chęci zajęcia się moją osobą. Po upływie nie całej minuty podniósł wzrok z zapytaniem w czym może pomóc (nie odrywając się od przeglądania papierów). Po zadaniu pytania udzielił mi lakonicznej odpowiedzi i dał ulotkę mówiąc, że tam jest wszystko napisane. Po tej bardzo krótkiej wymianie zdań odniosłam wrażenie, że wcale nie zależy mu na pozyskaniu nowego klienta. Niekompetencję personelu w/w punktu poznałam również wcześniej. Przed olimpiadą zadałam pytanie pracownicy tego punktu. Chciałam uzyskać informację, czy do posiadanego przez mnie pakietu Familijnego można dokupić jednorazowo tylko jeden dodatkowy pakiet kanałów sportowych. Pracownica punktu była bardzo uprzejma, jednak udzieliła mi błędnych informacji. Uzyskałam informację, że co prawda kiedyś było to możliwe, ale teraz trzeba kupić droższy pakiet. Po wykonaniu telefony do biura obsługi klienta Cyfrowego Polsatu okazało się to nieprawdą. Oczywiście w każdej chwili można zakupić dowolny pakiet, wystarczy uiścić opłatę odpowiednio podwyższoną o kwotę odpowiadającą interesującemu nas pakietowi.