Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: W związku z tym, że wiosna lada moment zawita do naszego kraju postanowiłam wybrać się przy okazji zakupów spożywczych do kilku sklepów z odzieżą aby sprawić sobie nowe jeansy. Kilka lat temu zakupiła świetnie leżące jeansy właśnie w sklepie House i tam skierowałam swoje pierwsze kroki. Nie byłam jednak dawno w tym sklepie, dlatego czułam się już na samym wejściu zagubiona: nie wiedziałam gdzie znajdę nowe kolekcje spodni damskich. Poza tym miałam już w myślach lekko sprecyzowany wzór wymarzonych spodni. Kiedy weszłam liczyłam od razu więc na szybką pomoc. W sklepie nie było żadnego klienta, przy samym wejściu stała młoda osoba z obsługi - kobieta. Ucieszyłam się niezmiernie, ponieważ zdałam sobie sprawę, że będę miała fachową pomoc. Jakże się przeliczyłam! Pani rozmawiała, a raczej próbowała połączyć się z kimś przez telefon komórkowy, nie przywitała się ze mną, nie nawiązała kontaktu wzrokowego. Poczułam się jak intruz lub osoba, która pomyliła sklepy... Przeszłam do dalszej części sklepu, Pani cały czas zajęta była telefonem. Błagalnym wzrokiem spojrzałam w jej stronę, jednak nie odważyłam się podejść i przerwać jej. W związku z tym, że nie mogłam znaleźć wzorów spodni, odeszłam z kwitkiem. Spodnie zakupiłam obok w innym sklepie i jestem bardzo zadowolona. Szefowie tego sklepu mają chyba za duże utargi i nie obchodzi ich już los klienta.