Opinia użytkownika: MojaOpinia
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Jakość obsługi w CH Borek w Orsay'u jest na bardzo słabym poziomie. Weszłam do sklepu, nie było wówczas żadnego klienta. Zapytałam jednej z pracownic na sali sprzedaży czy dostanę topy. Pani nawet nie zaprowadziła mnie tylko wskazując ręką kierunek powiedziała "tam". Niestety nie było to dla mnie zbyt jednoznaczne i musiałam jednak samodzielnie poszukać produktu. Po chwili Pani do mnie podeszła i powiedziała "jak tu nie ma, to nie ma" - też nie wiem, co miał znaczyć ten komentarz. Za chwilę zauważyłam, że z przymierzalni wyszła klientka i chciała coś odwiesić i na najbliższym stojaku powiesiła tylko wieszak. Na to ekspedientka powiedziała "ale tu wieszaków nie wieszamy....". Było to moim zdaniem bardzo złośliwe, bo przecież właśnie pracą tej Pani jest odbieranie ubrań od osób wychodzących z przymierzalni lub też poprawianie porządku w sklepie. Jeśli pracownik ma zły dzień, to nie powinien "wyżywać się" na klientach. Potem podeszłam do kasy. Niby inny pracownik, ale znowu fatalna jakość obsługi. Nie usłyszałam "dzień dobry", nie zapytano mnie czy mam kartę klienta, nie zaproponowano sprzedaży dodatkowej - żadnej inicjatywy. Jedyne co usłyszałam, to na koniec transakcji "dziękuję". Ja też dziękuję, ale za wizyty w takim sklepie jak ten.