Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Weszłam do sklepu zaraz po podniesieniu rolety. Przeszłam między półkami patrząc ilu jest klientów i sprzedawców oraz czy panuje porządek. Szukałam odpowiednich butów, o które mogłabym zapytać sprzedawcę i przy okazji rozglądałam się co robią sprzedawcy. Kobieta zajmowała się ścieraniem półek i układaniem torebek a kierownik układał buty i pudełka. Miałam wrażenie, że bardziej zajmują się porządkami niż klientami. Po około 10 minutach, kiedy nikt do mnie nie podszedł chociaż starałam się pokazywać, że potrzebuję pomocy w znalezieniu rozmiaru, poprosiłam sprzedawczynię o pomoc. Znalazła rozmiar i mi podała po czym odeszła bez słowa. po kilku minutach ponownie spróbowałam nawiązać rozmowę ale znów dostałam odpowiedni rozmiar a Pani wróciła do swojego zajęcia. Ja nie zostałam przywitana ale słyszałam, że inni klienci byli pozdrawiani. Po 15 minutach postanowiłam udać się do kasy. Nie było przy niej nikogo. Odczekałam jakieś 3 minuty zanim pojawił się kierownik. Nie zaproponował mi żadnych dodatkowych rzeczy. Płaciłam kartą i niestety transakcja została odrzucona. Kierownik próbował dwa razy jednak nie udało się. Był przy tym uprzejmy i nie denerwował się, że blokuję kolejkę. Odłożył mi buty abym mogła wrócić później i za nie zapłacić.