Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Tydzień temu zadzwoniła do mnie pani z PLUSA, z indywidualną ofertą -specjalnie dla mnie. Mam telefon na kartę -simplus, nigdzie nie ma moich danych osobowych, bo jak wiadomo telefon na kartę jest to opcja anonimowa. Dlatego zastanawiam się jak można dla mnie zrobić indywidualną ofertę. Tym bardziej, że pomimo pełnej kultury pani konsultantki, nie zostało zadane pytanie, czy jestem właścicielem numeru. Tak na marginesie miło byłoby gdyby PLUS pobierał jakieś dane o użytkowniku numeru, np.po określonym czasie używania i dopiero wtedy robił jakieś specjalne oferty. Numer mam przynajmniej 3 lata.Chodzi mi o to że pani przedstawiła mi ofertę zmiany opcji z karty na abonament, nic specjalnego, komórki niespecjalne, darmowe minuty tak samo. Jestem studentką, wiem gdzie pracują moi znajomi, często są to właśnie telefoniczni konsultanci różnych sieci komórkowych i akurat wiem, że te "specjalne oferty" to naciąganie klientów, na nieszczęście niczego nieświadomych, że w salonie mogą dostać wielokrotnie lepszą ofertę. Wystarczy porównać w internecie, lub samemu sprawdzić. Ponieważ chciałam zobaczyć co też pani konsultantka mi proponuje, a nie miałam dostępu do internetu, poprosiłam panią o wysłanie mi maila przy pierwszym telefonie,tydzień później pani powiedziała mi że wysłała mi maila.Dziwne że do tej pory nic do mnie nie dotarło. Koniec końców nie zdecydowałam się na abonament.