Opinia użytkownika: Piotr_949
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Lokalizacja PZU w Wałbrzychu jest bardzo korzystna, ponieważ łatwo jest tu dotrzeć nie tylko samochodem który bez trudu można gdzieś zaparkować ale także i autobusem. Niestety godziny urzędowania PZU są na tyle nieprzystępne, iż dla ludzi pracujących dostanie się tam w celu załatwienia czegokolwiek bez brania w pracy dnia wolnego jest praktycznie niemożliwe (czynne od 8-16). Mając jednak przychylnych przełożonych w pracy można wyrwać się z niej i zawitać do PZU. Zaraz po wejściu mimo tablicy informującej jak dział gdzie się znajduje, to mając polisę nie do końca wiadomo gdzie się udać. Jednak po wejściu do pierwszego lepszego pokoju dostajemy informację gdzie należy zgłosić się z polisą. Zostałem skierowany do pokoju Pani kierownik. Pokój ten znajdował się przy korytarzu. Pani kierownik obsługiwała jakąś petentkę i wychodząc co chwilę "coś załatwić" miłym głosem informowała "jeszcze chwileczkę". Po około 15 minutach stania na korytarzu (brak poczekalni lub jakichkolwiek krzesełek) wyszła petentka a Pani kierownik zaprosiła do gabinetu, jednak sama również wyszła z gabinetu by powrócić po 5 minutach (ważne że w końcu można było usiąść). Generalnie obsługa miła i profesjonalna, możliwość dosłania brakujących danych przez sms lub e-mail tak że jak na firmę z "PRL-owskimi tradycjami" duży ukłon w stronę techniki. Niestety pieniądze można dostać tylko przez przelew na konto ponieważ zlikwidowano już kasy. Nie jest najgorzej jednak drobne szczegóły sprawiają że klient nie czuje się najważniejszy i nawet miła i profesjonalna obsługa tego nie rekompensuje.