Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Zostałam niezbyt mile zaskoczona w Multikinie. Jakiś czas temu wykupiłam kartę Multikinomaniaka i zbierałam na nią punkty za zakup biletów do kina. Ponieważ ostatnio nie miałam czasu chodzić do kina i nie byłam w Multikinie przez około pół roku nie wiedziałam, że firma zamyka kartę. Przyszedłszy do kina w styczniu pokazałam kartę, aby odebrać punkty za bilety i dowiedziałam się, że program jest zamknięty a punkty, które miałam zgromadzone przepadły. Poczułam się oszukana, bo kilkakrotnie idąc do kina wybierałam Multikino właśnie ze względu na możliwość pozbierania punktów na darmowe bilety do kina i właśnie dlatego, że liczyłam na ekstra wyjście do kina zostawiłam dość trochę złotówek w kasie kina. Uważam, że o takich zmianach powinno się informować z większym wyprzedzeniem, ewentualnie przesyłać informację np. poprzez e-mail bezpośrednio do klientów. Poza tym obsługa w porządku.