Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy jakości obsługi Doradcy ds. Kredytów Hipotecznych pracującego w Częstochowie, w oddziale mieszczącym się przy AL. NMP. Niestety doradca nie posiadał umiejscowionej w widocznym miejscu plakietki imiennej, w związku z czym muszę jedynie określić, iż był to łysy mężczyzna,około 30.Wraz z małżonkiem pracujemy w branży finansowej i w najbliższym czasie letnim planujemy zaciągnąć kredyt hipoteczny na budowę domu. Od kilku miesięcy porównujemy oferty kredytów hipotecznych w PLN w różnych bankach. Spośród konkurencji najlepszą ofertę posiadają BZ WBK,Bank Pocztowy oraz ING( atrakcyjna promocja). W pierwszej kolejności zdecydowaliśmy się na rozmowę w ING.Podczas naszej rozmowy 2 innych doradców obsługiwało innych 2 klientów. Niestety- doradca był niezwykle nieprofesjonalny. Doradca w ogóle nie zbadał naszych potrzeb-sami musieliśmy je sprecyzować.Nie zapytał nawet w jakiej branży pracujemy.Kiedy poinformowaliśmy go, iż nie dysponujemy nawet pozwoleniem na budowę i pragniemy jedynie dowiedzieć się, jak wyglądać będzie kosztorys i opłaty około kredytowe-zupełnie nas zlekceważył.Całą rozmowę sprzedażową prowadziłam osobiście jedynie pytając doradzę czy dysponuję prawidłowymi informacjami. Mało tego, doradca poinformował mnie, że marża banku zmienia się co 6 miesięcy (jest to niemożliwe, co 6 miesięcy zmienia się WIBOR).Dopytywałam go-ale twardo obstawał przy swoim.Najgorsze jednak było to, że doradca podczas całej naszej rozmowy żuł gumę. Było to dla nas ewidentną oznaką lekceważenia. Doradca podczas całej rozmowy niezwykle się spieszył i nie zadawał nam pytań,które pozwoliłyby mu się upewnić się, że wszystko jest jasne. Nie przedstawił nam również informacji, jakie dokumenty byłyby od nas wymagane-jedynie wręczył kosztorys. Niestety podczas naszej rozmowy 2 innych doradców obsługiwało innych 2 klientów. Wzajemnie chcąc nie chcąc słyszeliśmy jakie kto ma dochody i obciążenia finansowe. Było to krępujące. Nie wręczono nam wizytówki oddziału, ani też pracownika, nie pobrano od nas danych osobowych do kolejnego kontaktu. jednym słowem- brak profesjonalizmu. I nieustanne żucie gumy. Nie polecam tego pracownika- być może powinniśmy skorzystać z obsługi doradców mobilnych ING. Na szczęście są inne banki, w których obsługa klientów odbywa się na najwyższym poziomie. Z usług tego banku nie skorzystamy.