Opinia użytkownika: MojaOpinia
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Chciałam zgłosić wypowiedzenie umowy OC na samochód, przesłałam więc maila do oddziału firmy ze skanem wypowiedzenia oraz w wyraźną prośbą o potwierdzenie otrzymania wiadomości. Niestety nie otrzymałam potwierdzenia, wiec zadzwoniłam do oddziału i zapytałam telefonicznie czy moje wypowiedzenie jest aktywne. Najpierw miałam ogromny kłopot z połączeniem - nikt nie odbierał. Gdy już udało mi się połączyć, Pani powiedziała, że w ciągu 2-3 dni otrzymam potwierdzenie wypowiedzenia umowy. Tak też się jednak nie stało. Na wszelki wypadek przesłałam do oddziału również skan wypowiedzenia, z prośbą o odesłanie zwrotne faxu wraz z pieczątką. Znowu nic nie otrzymałam. Moja ocena jest negatywna, gdyż uważam, że jeżeli klient odchodzi z firmy to powinna ona starać się traktować odpowiednio również właśnie takiego klienta.