Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Astrum

Dotycząca firmy: Kolporter

Treść opinii: Jestem bardzo niezadowolona z obsługi reklamacyjnej w księgarni wysyłkowej kolporter.pl. Do tej pory byłam zachwycona robieniem zakupów w tym sklepie, niestety z przeprowadzeniem reklamacji firma ma problemy. Zakupiłam zestaw filmów na DVD. Okazało się, że z sześciu płyt dwie były uszkodzone. Napisałam do firmy z pytaniem co mam robić w tej sytuacji. Dostałam bardzo szybko odpowiedź, że mam odesłać cały komplet do nich. Spakowałam, dołączyłam pismo reklamacyjne i wysłałam. Na stronie sklepu napisano, że „równowartość opłaty pocztowej zwrócimy Państwu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji”. Po około półtora tygodniu dostałam e-mail, że reklamacja została uznana i została mi zwrócona kwota za płyty. Faktycznie, następnego dnia miałam już pieniądze na koncie. Niestety pieniądze tylko za towar. Niespecjalnie mnie to ucieszyło, do liczyłam na wymianę towaru, co jest zresztą normalną procedurą według prawa polskiego. Niestety, skoro dostałam zwrot pieniędzy będę sobie musiała kupić te filmy gdzie indziej, szukając ich po sklepach albo zamawiając i płacąc za wysyłkę. Przeczekałam jeden dzień, a ponieważ nie otrzymałam dalej zwrotu za przesyłkę, napisałam e-mail z pytaniem do firmy. Otrzymałam e-mail z informacją, że zwrot został dokonany na moje konto. Sprawdziłam jeszcze raz koszt filmów na fakturze i upewniłam się, że zwrócono mi tylko za filmy. Napisałam jeszcze raz, informując wyraźnie, że nie dostałam zwrotu kosztów przesyłki. W odpowiedzi otrzymałam e-mail, że aby otrzymać zwrot kosztów muszę wysłać skan potwierdzenia nadania przesyłki z czytelną kwotą opłaty pocztowej. Z czymś takim nie spotkałam się jeszcze – przecież firma dostała moją paczkę wraz z jedną z kopii blankietu pocztowego, na której widać jak najbardziej kwotę, którą zapłaciłam. Wysłałam dzisiaj zdjęcie potwierdzenia nadania i czekam na pieniądze lub odpowiedź. Moje zastrzeżenia – zwrot pieniędzy zamiast wymienienia towaru i idiotyczne utrudnianie zwrotu kosztów jakie poniosłam reklamując towar, które należą mi się zgodnie z prawem i regulaminem sklepu Kolporter.