Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Sklep ten znajdje się przy supermarkecie Polo Market, i jak to w tej sieci bywa wciska się nam chłam jako klientom drugiej kategorii. Zacznę od początku stałam przy stoisku mięsnym w strasznie długiej kolejce, gdzieś po 8 minutach odstania doczekałam się na swóją kolej, poprosiłam sprzedawczynię o kilka produktów, intresował mnie schab na którym nie było ceny, więc pytam Panią ile on kosztuje a ona "...cen wszystkich nie mam w pamięci i nie wiem ile on kosztuje" więc pytam ponownie "...Dowiem się w jakiej cenie jest schab, bo jak widzę to nie tylko na schabie nie ma ceny, czyli te produkty nie są do sprzedania" a pani "Gdyby nie były do sprzedania to by tutaj nie były" a więc ta konfrontacja tej Pani ze mną skończyła się wezwaniem przełożonego, wyjaśniłam kierowniczce czego oczekuję od ich sieci z tym wyjątjiem że zatrudniają nie właściwe osoby co bezpośredniego kontaktu z klientami. Sprzedawczyni dostała naganę za nie wyłożenie aktualnych cen a więc po co się "spinała" jeżli ja kulturałnie pytałam w celu kupna produktów. Generalnie stoisko czyste i zadbane ale towar jak deklaruje sieć nie jest pierwszej świeżości. Obsługa nie miła i nie kompetentna w przypadku tej Pani to powinna siedzieć na magazynach i towar układać a nie stać do bezpośredniej obsługi klientów.