Opinia użytkownika: Era
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Jestem klientem tego banku od ok.10 lat, jednak coraz bardziej dojrzewam do decyzji zmiany banku. W ciągu ostatniego miesiąca spotkałam się kolejny raz z niekompetencją i bałaganem w tej placówce, ja również w centrali tego banku.W związku z dokonanymi operacjami finansowymi w tym banku,byłam zobowiązana do dostarczenia stosownych dokumentów. Dostarczyłam je w wyznaczonym czasie do siedziby banku, odstawszy swoje w kolejce z racji, że tylko 1/3 stanowisk była czynna. Dopełniwszy ciążących na mnie obowiązków, uważałam sprawę za załatwioną.Niestety po ok. 3 tygodniach otrzymuję pismo z centrali wystosowane w ostry tonie, informujące, że nie dostarczyłam tych dokumentów i w związku z tym grożą mi stosowne sankcje.Musiałam wykonać kilka telefonów w celu w celu przypomnienia o doniesionych dokumentach ( a wcale nie było łatwo trafić na osobę w banku, która byłaby zorientowana i zajęłaby się ta sprawą). Oczywiście zapewniono mnie że wszystko jest w porządku,tylko w centrali czegoś nie odznaczyli. Nie do końca w to wierzę i myślę, że znów otrzymam jakieś pismo i będę musiała udowadniać, że nie jestem wielbłądem.A swoją drogą BPH zupełnie nie szanuje klientów z długim, stażem na których powinno mu zależeć.Opłaty za prowadzenie rachunku też są wysokie (13,99 zł miesięcznie), jak też za wydanie karty (29,99 zł), za obsługę karty(4,50zł).Myślę, że Bank BPH powinien zapoznać się z ofertą konkurencji, bo ja już to zrobiłam.