Opinia użytkownika: warano
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W listopadzie ubiegłego roku podczas zakupów zostałam namówiona do założenia karty Rodzinka. To karta na której zbiera się punkty za zakupy. Pobrałam stosowny formularz do wypełnienia. Okazało się, że w Punkcie Obsługi Klienta jest długa kolejka, więc uznałam, że przy okazji kolejnych zakupów przywiozę już wypełniony formularz, licząc na mniejszą kolejkę. Kasjerka poinformowała mnie, ze dopóki nie oddam formularza kwoty za kolejne zakupy nie będą się naliczały (mimo, ze kartę dostałam). Od tamtej pory minęło kilka miesięcy, zakupy robiłam kilkanaście razy. Zazwyczaj, albo nie miałam akurat zgłoszenia przy sobie, albo była długa kolejka. Wczoraj udało mi się mieć formularz przy sobie, a kolejki nie było. Okazało się, że zostałam wprowadzona w błąd przez kasjerkę. Punkty na karcie jak najbardziej mogą się naliczać przy zakupie! Karta nie jest aktywna, więc nie można korzystać z zalet karty, ale punkty mogą się naliczać! Po wprowadzeniu formularza w centrali w Warszawie karta staje się aktywna... Jestem zła i oburzona brakiem wiedzy kasjerki, która była tak zmęczona, że nie chciało jej się doinformować mnie lub też po prostu nie posiadała wiedzy. Pani odbierająca formularz przepraszała mnie za wprowadzenie w błąd, ale co z tego skoro straciłam możliwość zdobycia sporej ilosci punktów? Jak już się zdecydowałam na kartę to chcę z niej korzystać. Dziwi mnie, ze taka sieć nie kłądzie większego nacisku na edukację swoich pracowników? Zwłaszcza, że sklep jest naprawdę sympatyczny i chętnie robię tu zakupy. Szkoda. U mnie od wczoraj ma spory minus.