Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: W dniu 22.01.2009r złożyłem wizytę w oddziale Alior Banku aby przedstawić problem zwrotów cash back za paliwo ,które miałem otrzymywać za zakup paliwa płacony kartą kredytową samochodową. Zostałem wówczas mile obsłużony (pisałem nawet obserwacje na ten temat) i poinformowany abym czekał na telefon od kogoś z banku. Niestety nikt do 27.02. 2010 r. się ze mną nie skontaktował więc w tym dniu postanowiłem złożyć reklamacje pisemną w oddziale.Czekałem ponad miesiąc ,aż ktoś da mi znać czy została moja reklamacja rozpatrzona ale cały czas była cisza. postanowiłem więc na początku marca wysłać meaila z zapytaniem co z moją reklamacją, po czym 05.03 wysłałem następnego meila z zapytaniem czy Bank zamierza mi odpowiedzieć na reklamację czy mam udać się do rzecznika praw konsumenta . Dopiero wówczas otrzymałem odpowiedź,że jeśli złożyłem reklamacje to mam czekać. Treść tej informacji była krótka ale treściwa- dawała do zrozumienia,że mogę czekać nawet do końca świata, a z tego co się orientuję to reklamacje powinny być rozpatrywane po 30 dniach , a jeśli to niemożliwe to powinienem otrzymać choć odpowiedź, a nie sam się upominać. W końcu 10.03. dostałem łaskawie meila ,iż odpowiedź została wysłana,a dziś czyli 11.03 ją wreszcie otrzymałem. Niestety po raz kolejny zawiodłem się na tym banku. Uważam ,że zadaniem oczywiście jest wciągnąć klienta na swoje listy , a później to już jak się czegoś domaga nie zgodnego z ich oczekiwaniem to można ,że tak napiszę ,,olać". Zgodzę się również z teorią,że w Polsce mamy już marmury , ale jeszcze do dobrej obsługi to nam bardzo daleko,a Alior Bank jest tego najlepszym przykładem.