Opinia użytkownika: Justyna_665
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Sklep odwiedziłam, zachęcona bardzo dużą wyprzedażą zimowej kolekcji. Rzeczywiście- było warto. Ceny zachęcały do zakupu, a odzież przeceniona świetnie się nadaje na marcową pogodę. Sklep świecił pustkami, kolejka do przymierzalni zerowa. Kasy obsługiwała jedna Pani, natomiast na sklepie kolejne Panie wykładały towary z oferty "do - 80%", i: - przymierzały na sklepie żakiety - odkładały dla siebie towaru do zakupu -dzwoniły do koleżanek z pytaniami typu "co odłożyć?" Panie były dosyć hałaśliwe, nie zwracały uwagi na sporadycznie wchodzących klientów. Nikt nie zapytał,ile rzeczy wnoszę do przymierzalni, nie było żadnego zainteresowania moją osobą. Co do asortymentu i cen ogólnie, poza wyprzedażową ofertą- nie zachęciłam się- w tej cenie mogę znaleźć rzeczy lepszej jakości. Nie było kolejki, więc zostałam przy kasie szybko obsłużona i dosyć sympatycznie, ale za brak zainteresowania klientem przed dokonaniem zakupu- wielki minus! Na sklepie czysto i pusto- towar jest tak eksponowany, że jest dużo przestrzeni, jasne wnętrze- tworzy to troszkę smutną całość, czasami usypiającą, zawłaszcza, że sklep jest wyciszony- muzyka, którą słychać w całej galerii tam jest praktycznie niesłyszalna. Wiedzy i kompetencji personelu nie poznałam. Panie wydały mi się osobami, które nie chciały ich ujawniać klientom. Reasumując- z zakupów jestem zadowolona, z jakości obsługi- NIE.