Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Lee
Treść opinii: W niedziele 21/02 zgłosiłam się do sklepu by odebrać nowe jeansy w zamian za reklamację sprzed tygodnia. Obsługa była bardzo miła, mały minus bo chwilkę czekałam za osobę na stanowisku kierowniczym, gdyż Pani która do mnie podeszła od razu nie miała widocznie uprawnień do obsługi reklamacji jak zrozumiałam. Pani która mnie obsługiwała podeszła uśmiechnięta i zgrabnie odnalazła moją uwzględnioną reklamację, mimo iż po wyciągnięciu dość chaotycznie wyglądającego segregatora, wydawało się że zajmie to o wiele dłużej. Niestety okazało się, iż w asortymencie brakuje obecnie takiego samego modelu jak ten, który zareklamowałam. Zależało mi na tych właśnie jeansach, gdyż dość długo je wybierałam i prócz feralnego przetarcia, które było powodem reklamacji, byłam z nich zadowolona. Pani mnie obsługująca w momencie zaproponowała kilka rozwiązań jak wybór innego modelu, który wspólnie dobierzemy, bądź odłożenie "mojego" modelu jak tylko zostanie dowieziony i odbiór go w terminie późniejszym. Bardzo miłym z jej strony była sugestia by nie odbierać gotówki, gdyż reklamowany model spodni jest obecnie droższy, i ewentualna późniejsza decyzja o powtórnym zakupie byłaby dla mnie niekorzystna. Mimo, iż zdecydowałam się na odbiór późniejszy i nie odebrałam ostatecznie żadnych spodni wyszłam ze sklepu zadowolona.