Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Kontakt i obsługa klienta poprzez infolinię. W dniu dzisiejszym zadzwonił do mnie pracownik sieci z propozycją (aktywną sprzedażą i przedstawieniem stosownych korzyści) przedłużenia umowy sprzedażowej. Pracownik początkowo przedstawił się i zapytał mnie, czy mogę rozmawiać? Pracownik miał bardzo miły i uprzejmy glos, co pozwoliło mi spokojnie wyrazić zgodę na dalszą konwersację. Pracownik zapytał mnie, czy jestem zainteresowany zakupem dodatkowej aktywacji dla mojej firmy, dostanę bardzo preferencyjne warunki... Pracownik przedstawił szereg korzyści, dlaczego właśnie ja powinienem zakupić tą aktywację. Dodatkowo pracownik na moje wątpliwości potrafił w odpowiedni sposób powiedzieć i przekonać mnie do zakupu odpowiednio argumentując moje zdanie. Na koniec rozmowy podziękowałem, pracownik zapytał mnie, za jaki okres może się ze mną skontaktować, może zmienię zdanie. Po wymianie zdań, pracownik podziękował za rozmowę.