Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magda_75

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Na stację BP podjechałam, aby zatankować. Większość stanowisk przy dystrybutorach była wolna. Stanowisko, przy którym tankowałam było czyste, wisiały rękawiczki jednorazowe, w pojemniku była woda z płynem do mycia szyb. Po zatankowaniu weszłam do budynku, aby zapłacić. Czynne były dwie kasy. Stanęłam w krótszej kolejce, byłam trzecia, czekałam około 5 minut. Gdy nadeszła moja kolej, sprzedawca (młody mężczyzna, wysoki, dobrze zbudowany, krótkie włosy) odszedł od stanowiska nic nie mówiąc. Za chwilę podeszła sprzedawczyni, pani E., miło przywitała mnie, zapytała czy chcę paragon czy fakturę, zaproponowała myjnię i płyn do szyb. Sprawnie przeprowadziła transakcję (płaciłam kartą), naliczyła punkty programu PayBack. Dała paragon razem z kartą, dostałam też kupon na dodatkowe punkty w programie PayBack. Podziękowałam i odeszłam.